lite dålig

Å då dålig på att uppdatera..men orkar inte sitta med datorn hela tiden när vi båda är lediga.
God morgon förrensten...
Jag hade tänkt att sova längre idag, men jag orkade inte ligga kvar i värmen...igår kväll hade vi fått ner värmen till 21 grader, nu på morronen var det 25 i sovrummet, 4 grader har det ökat på en natt, fattar inte hur det är möjligt ens...men men....
Idag vet jag heller inte vad vi ska hitta på...varmt å fint väder är det iaf, ska bli 29 grader idag har de sagt, igår bara 28 ju...fast igår var det liiiite skönare, för då blåste det en del iaf, kommer lite småvindar nu oxå, men inte som igår.
Tvättstigan har vi iaf idag...känns ju riktigt kul, eller kanske inte...så halv 3 är vi fast, så ska vi hitta på ngt får det bli innan dess.
Men först ska väl Johan vakna oxå, han sover så sött inne i värmen, fattar inte, han ligger med ett tjockt vintertäcke över sig, hur orkar man? jag har sommartäcke i, men jag slänger alltid av mig det, för jag orkar inte. Skulle väl kanske slänga ut täcket å bara ha lakanet, men gillar inte när det bara är sladdrigt så där över mig...jaja..
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK:))

2008-06-08 @ 07:43:08
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0