midsommarafton då

Svar nej, jag ska egentligen inte sitta vid datorn...Men tar min halvtimmes tv tittande å gör om den till en kvarts dator istället..får jag hoppa över tv:n...eller iaf se hur jag känner mig ikväll sen.
Idag är jag lite bättre, bättringen börja igårkväll, kunde äntligen sitta upp å äta lite, har fått legat å äta sedan jag kom hem annars...å det är inte så kul kan jag lova.
Så jobbigt detta, man tror inte man kan vara så utslagen, ingen feber å så länge jag iaf legat ner så ingen huvudvärk, men ändå helt utslagen, sovit, sovit å sovit å vilat typ...inte pallat ngt, har varit ett h-vete de gångerna jag har var tvungen att gå upp för å gå på toa, fått hålla sig in i det längsta...
Kan inte säga att jag är bra å inte har ont, men att jämför med vad det har varit så är skillnade enorm, har idag till å med kunnat duscha av mig lite, så skönt...
Ska hem till mamma å pappa idag sen, johan är hemma vid halv 1 tiden skulle jag tro, så åker vi efter det, äta lite mat, sill å potäter, fast inte för min del, sill, blä...nepp, är inte vuxen..=) Som läkarna sa till mig att dricka mkt kaffe, va bra för huvudvärken..haha...men jag är ju inte vuxen, så jag dricker ju inte kaffe...så koffeintabletter har det fått bli istället.
Ska inte anstränga hjärnan mer nu..
Men jag lever iaf, å om några dagar är jag kanske tillbaka på rikigt igen..berorende på vilket håll det går åt så klart...
Kram kram

Kommentarer
Postat av: johan

puss på dig min ängel

2008-06-21 @ 22:38:44
URL: http://metrobloggen.se/johansellstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0