nu är det helg=)

Då har man gjort denna dagen oxå då...men det gick super bra, bra mkt bättre med förkylnigen, fortfarade lite täppt å så, å hostar gör jag som jag vet inte vad, men bara på jobbet, antar att det är den torra luften...jaja...nu slipper jag i 2 dagar, sen är jag kanske ännu bättre å slipper hostattackerna.
Ska snart ta å göra mig iårdning, ska åka till mamma å pappa, johan får komma direkt efter jobbet sen...men det tar en timme med buss härifrån, så man får tänka på det...tänkte jag skulle vara där innan johan...ser inte fram emot att åka buss...så varmt ju...men vill inte ta bilen, för både johan å jag vill kunna dricka lite gott, så dte får allt bli bussen, bilen är ju bra varm den med att åka...men blev så glad när jag skulle åka hem från jobbet, bilen stod i skuggan, så det var helt ok å sätta sig i bilen, å dessutom kommer det ju då lite svalare luft från uttagen, det va lycka det=)
Ska ta å kolla lite vad jag ska ha för kläder, å vad för kläder johan lagt fram som han vill jag ska ta med.
Ha en bra eftermiddag å kväll alla.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0