ojoj...vikken dag

Ja, idag har vi hjälp syste ysterr å anders att flytta...ooo my god säger jag bara...trött trött...å då är det inget mot vad johan, anders å pappa är, för de har ju tage alla tunga grejer...
Jag som skulle ta det lugnt, å jo, tage det lugnare än de andra, helt klart, men gjort så mkt jag klarat å tänjt på gränserna, gått ganska bra, så jag kommer absolut att klara gå tillbaka till jobbet nästa vecka, skönt=)
Fast nu då...svårt att erkänna sånt...men fasen vad vi är avis på deras lägenhet å möbler å allt...vi som gilla vårt så mkt när vi flytta in..nu vill vi bara ha nytt...det har vi velat ett tag, man tröttnar väl helt enkelt å hittar annat som är snyggare...det jobbiga är ju att sandra å anders har just det där som vi me vill ha...*fan* nåja... vi får väl vara lite avis...inte mer med det...
Lite har hänt idag då...med flytten...först blev det ett staket som blev lite påbackat...ups...skrevs lapp till den grannen å sen prata de med han, men det var ingen fara med det..alltid skönt när de inte blir arga...
Sen skulle soffan bäras upp, å då är det super stor soffa i en jätte trång trappuppgång...tyvärr med fönster i...det sa krasch..trist trist...som "tur" va så är det 2 glasfönser åtminståne å "bara" ena gick sönder, så de får meddela det på måndag, ingen jätte fara lixom att det står ett par dagar då...det regnar ju inte in å drar inte in...Men det är ju typiskt, blir ju lite extra kostnader för dom...nåja...det ska väl hända lite olyckor under en flytt vet jag mormor sa när vi flyttade in här, det betyder tur...kanske det är så, kanske inte...
Ne, nu är vi trötta å ska bara ligga å slöa i soffan nån timme eller 2, sen blir det sängen...bara slöa till ikväll=)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0