ont i huvet

Känner att jag har en himla huvevärk...uscha....
Dagen idag va inge rolig alls...det kändes himla jobbigt att behöva anstränga mig så mkt varje gång jag skulle prata med nån...dessutom måste man ju öka volymen och prata lite tydligare när det är gamla man pratar med, å det har inte varit lätt...så idag var nog värre än helgen var, trots att jag ju ingen feber har nu...men det borde ju bara bli bättre å bättre, så får hoppas på en bättre dag imorrn, dessutom så slutar jag tidigare imorrn, så det är skönt=)
Nu ska jag snart kolla på unga mödrar, sen vet jag inte vad som är mer på tv:n, men ska väl kolla upp..tror det är leila bakar nån gång, så ska väl kolla när det är...
Annars skulle jag nog behöva lägga mig ganska tidigt, för jag är fruktansvärt trött...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0