pinsamt

Det ringde nyss...nått nummr jag inte alls kände igen..men svara iaf, nu är det ju några timmar sen jag pratade dock..å det märktes..haha...tjejen fråga om flera gånger var hon hade kommit..jag fick knappt fram ett ljud...typiska var ju att hon hade ringt fel oxå...Jag fick sitta där å försöka å försöka att få fram lite ljud å hon fick försöka å försöka till å höra vad jag sa...ite vad man väntar sig när man ringer nån..men men..så är det...
Är just nu så himla uttråkad...skulle vilja göra ngt, men vet inte vad, känner att jag inte orkar göra så mkt heller...vill ju inte anstränga mig i onödan, vill ju orka dessa 3 dagar jag ska jobba nu. Satte mig å kollade på film, men jag tröttnade ganska fort, så jag stängde av. Lite sugen på att baka, men orkar inte sätta igång ugnen i denna värmen, går det ju upp typ 2-3 grader i köket, känns det det räcker med de 26 graderna vi redan har.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0