så himla glad=)

Tidigt i våras sökte jag in till skolan, för att läsa till uska, lång väntan på att få svar...skitjobbigt ju..men nu äntligen, idag fick jag brev därifrån, kan lova nervöst att öppna, men jag kom in=) Så, den 20:e augusti är det upprop och information, kan lova det känns bra. Blir ju så mkt större chans att få jobb sen, så länge som man gått på dessa timmar bara, nu på lite längre vik, men det tar ju slut efter sommarn å går ändå bara över på timmar, så vad gör 1½ år med plugg å lite jobb, för lite vill jag jobba, lite helger, ett par helger i månaden vore inte fel, få in några tusen extra så där...
Just nu känner jag bara längtan, få börja plugga, jag har aldrig gillat att plugga, avskyr rent ut sagt skolan, men nu, jag har ju jobbat med det i över 4 år, nu vet man ju mkt vad de pratar om, mkt nytt att lära, så klart, men roligt när man redan från början fattar lite...=) bara hoppas att man hamnar i bra klass, men det är väl det som är lite roligt med såna där vuxenutbildningar oxå, det är folk i alla möjlga åldrar och intressen, kan bli rikigt kul det där=)
Tänkte bara meddela det, kul när det blir nått sånt här när det har vare så mkt nu sista tiden...=)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: johan

GRATTIS GUMMAN!!!PUSS PÅ DIG

2008-06-25 @ 22:45:56
URL: http://metrobloggen.se/johansellstrom
Postat av: Ida

Grattis grattis gumman.

2008-06-26 @ 10:41:28
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0