saknar

Ok, detta med lite bloggpaus för min del kändes inge bra...saknar att skriva av mig, även fast jag inte skriver om nått vettigt...Lite synd att jag tappat jätte många läsare, men jag skriver väl för ointressant, å saknaden av bilderna jag lovat bli bättre på att lägga upp som aldrig bli av gör väl att folk har tröttnat, några är ni kvar än så länge iaf...Lite därför kanske som jag kände att jag skiter i det här..men hunne tänka nu, å det är faktiskt inte för andras skull jag skriver, klart det är roligt om folk läser, men det är inte det viktigaste, dte viktigaste är att jag får skriva av mig, haft bloggen så pass länge nu att den har blive nått slags beroende.
Idag är det inte alls så där varmt, det blåse rejält...skulle behöva komma lite regn oxå..men det gör det inte, bara blåser..så alt pollen bara yr..skulle vara bra med regn så det fick lägga sig lite..men man får inte alltid som man vill.
Jag är hur trött som helst, å tror jag ska lägga mig en liten stund, slumra till i soffan på eftermiddan är ju så himla skönt=)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0