sitter fortfarande

Känner mig så lat...sitter här fortfarande...nåja, gjort lite nytta iaf även fast jag sutte här...såg att de ska öppna ett karlsson varuhus i mantorp, ska öppnas i september å nu sökte de personal, så jag knåpa ihop en ansökan å fick iväg...fast tjänster å sen hade de tjänster för helgjobb...får jag chansen att få fast tjänst så tar jag ju det, vore ju toppen, då får utbildning vänta, får jag helgjobb, ja så passar det ju oxå toppen, plugga på vardagarna å jobba på helgerna...så hur som helst så skulle det iaf vara bra...har ju sen så jag kan jobba på timmar på äldreboende sen oxå..men man måste ju söka andra jobb oxå så klart å ta alla tillfällen...
Ska väl ta upp lite kckling ur frysen nu, å sen hoppa in å duscha..
Idag är det någorlund fint väder, sol å moln å stundtals en del blåst men oxå en del vindstilla...får väl se hur vädret blir resten av dagen.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0