sjukskriven hela veckan

Läkarbesöket då...Jo, blev sjukskriven hela veckan ut, hon trodde väl att jag skulle känna mig bra tills typ torsdag eller fredag, men att jag då ska igång med alla vardagssysslor innan jag går tillbaka till jobbet..å jag som hade tänkt gå å jobba till helgen, men som läkarn sa, tänk på att det är en allvarlig sjukdom, så jag lyder, men till nästa vecka var hon säker på att jag var igång helt, så danmark ska det allt kunna bli=) behöver ngt att se fram emot, verkligen. Ska nu eftersom jag inte kommer få jobba hjälpa syster å hennes kille att flytta på lördag, dock får jag väl ta det lite smålugnt ändå, för visst ska jag vara igång med vardagen, men att flytta är ju som ett rejält träningspass som aldrig tar slut, känns det ju som iaf, så jag får väl bära lite å sen stå å diska eller så där...det funkar det med, då gör jag ju vardags sysslor...
Jaja, trist att förlora ännu mer pengar, trist att bara gå hemma, trist trist trist..men det finns inte så mkt att göra...får tänka på hälsan, å om en vecka är jag igång igen, det ska jag allt se till att jag är.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0