skönt nackmassage

Har fått så ont i nacke å axlar å så där nu, vanligt med nackstelhet, å med stelhet kommer ju ofta värk, så Johan fick idag nu på morronen ge mig massage, å det var så skönt, känns så himla skönt nu efter..får bara hoppas att känslan sitter i sig resten av dagen...
Igår kändes det rejält i huvet igen...har lite småont i huvet mest hela tiden när jag är uppe å gör ngt, men igår kom den där hemska värken tillbaka..usch, inget kul alls kan jag lova, men som jag fattat det kan det komma å gå ett tag nu...jätte kul verkligen.
Igår var det allsång på skansen då...vad ska man tycka...anders har gjort sitt tycker nog jag...till nästa år får dom gärna byta ut honom, så himla bra är han inte å nu börjar man tröttna, vill att nån annan tar över, så det blir ngt nytt.
Å sen Arja-stavar hon så? nåja, vad 17 gjorde hon där...man vänta sig ju ngt storslaget nu ju, efter att hon sutter å gråtit på stjärnorna på slottet över att hon aldrig fått vara med, vilket hon ju hade, för 20 år sen, men iaf...man vänta sig väl nått bra då iaf...men vad gjorde hon..ja..herre gu...
Lite mer allsång än annars var det iaf, gillas för min del, kanske inte för Johans..för jag sitter då å skrålar som jag vet inte vad...falsksång på skansen...hihi=) det bjuder jag på=)
Johan börjar först vid halv 3 idag, å solen skiner, jag orkar väl tyvärr inte ta nån längre promenad, men vi ska iaf ta oss till affären å köpa llite frimärken...så blir en liten tur ut i solen iaf... Kan ju hoppas att det ska bli fint väder nu, att vi får sommarn tillbaka..men det skulle egentligen inte ens vara fint väder idag, bara regn å det resten av veckan med...Blir väl som det blivit alla andra dagar, börjar fint å sen kommer alla mörka moln in..fast idag blåser det inte lika mkt, så tar kanske längre tid innan det kommer in iaf. Alltid ngt, man får känna solens strålar lite grann, man får njuta av det lilla lixom...
Blev lite irreterad på fastighetsskötarna här imorse, jag vill ju sova, å det lär det ju finnas fler som vill, finns ju en del som har semester nu..men det tar de ingen hänsyn till, igång med nån jäkla häcktrimmer halv 8...de låter ju inte så lite de där...Jag vet att de måste få sköta sitt jobb, helt klart, å så klart har de en hel del att göra som ska hinnas med, men jag tycker dock att de kan göra dom sakerna som inte låter så mkt på morronen å ta de låtande grejerna lite senare in på dagen, av ren respekt lixom...Men det är ju vad jag tycker, å jag har väl tyvärr inte så mkt att säga till om när det gäller såna saker.
Nu ska jag göra mig iårdning lite så man kommer iväg, innan solen försvinner....
Ha en bra dag.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0