somnade till slut

Till slut sen somnade jag...runt halv 4 kvart i 4 nån gång där..Lite trött idag nu då om man säger så..men men...piggnar väl till nån gång..
Idag nu på förmiddan har jag fixat tårta...en chokladgräddtårta...fast gjorde den för hög...typiskt..så får inte på locket på tårtbotten...jaja...får fixa det där sen, på nåt sätt ska det väl gå att ordna. Får kanske riktigt försiktigt lägga över alufolie, det går säkert...bra att kunna skydda den lite.
Så nu ska johan å jag snart bara fixa oss i årdning å om ett par timmar ska vi till syster igen, hjälpa till med lite mer ihopsättning av möbler å så där...fast sånt klarar ju inte jag, får diska lite eller sådär istället...Finns massor...
Fasen vad jag blev sugen på tårtan nu...nåja, får äta i eftermiddag sen ju=)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0