studenter

många som antingen tagit studenten förra veckan eller har sitt denna veckan.
Jag tog studenten för 5 år sedan, fredagen de 13:e, blir det för dom som tar studenten i linköping i år med..det verkar som om de ksa få liknande väder som vi hade med... Vi hade väl på morronen någorlunda väder, mkt moln med oxå en del sol som kom fram, dock var det extremt kallt...hu...inge skönt alls där på champangefrukosten..men men...
Inget regn kom på typ hela förmiddan, förrutom precis när vi ställt oss på vagnen...då kom regnet, å det var ju inte så att det bara duggade eller nått, det öste ner...jag var överlycklig över att ha paraplyt med mig..så kunde stå där relativt torr å ha skitkul iaf...=) Det slutade regna gansla lagom tills vi skulle gå av...så där lagom typiskt..Men vilket fall så var det en rikigt rolig dag, å varje år det är den här tiden längtar jag tillbaka...Kan knappt tänka mig att det är 5 år sen...måste ju betyda att jag börjar bli gammal eller nått sånt...Kom på mig själv idag lite...har inga problem att säga till folk att jag är 23 å så...känns som en bra ålder, men det slog mig att det bara är 4 månader kvar tills jag är 24...säg vad ni vill, men 24 låter ju så mkt äldre...det är verkligen så, jag börjar bli gammal...fasen...5 år sen studenten...8 år sen man slutade grundskolan...Man ska väl egentligen inte tänka så mkt på alla dessa siffror, men ibland kan man inte låta bli...
Bjuder på en bild från min student..hade bara denna på datorn, å orkar inte scanna in nån annan, å eftersom jag ju inte lägger upp bilder på andra så har jag fått måla över lite vackert...därför ser bilden lite sådär ut..men men...



Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0