tråk tv

Inte mkt som går på tv nu på sommarn..trist det är...nåja, just nu sitter vi å kollar på the simpson, å sen klockan 9 så blir det leila bakar, sen vet i 17 om vi inte går å lägger oss, Johan ska upp tidigt imorrn, så han behöver väl sova ett par timmar skulle jag tro=) Fast jag är rätt trött jag me, huvudvärk hela dan...å sen undrar jag när denna förkylning ska ge med sig, visst är jag bättre, men känns som det stannat på ett ställe nu å där är det, blir inte bättre å inte sämre heller, får man väl vara glad för det iaf då.
Har blivit lite städning här hemma idag, samtidigt som vi tog tvätten så städa vi, inte städning som kanske syns jätte mkt, men såna saker som behövs ändå, typ rensa på hyllan under borde vid tv:n...där allt samlas som man inte vet var man ska göra av eller orkar gå iväg med, nu är det rensat där å är lagom mkt grejer där...sängen är damsugen å lite annat smått, men som sagt, sånt som inte syns så mkt för ögat, men sånt som måste göras ibland ändå för att det ska vara frächt lixom. Imorrn ska jag bara ta å damsuga lägenheten å sen torka lite golv så är det klart sen, tog å dammade igår nämligen, det känns ju alltid så skönt när man får det ordentligt städat...blir väl inte det så ofta..inte varje vecka iaf, ja damsugarn åker ju fram nån gång i veckan, å toan görs väl iaf ett par gånger i veckan, men typ damma å såna där andra grejer görs inte varje vecka...lite lata...ja..fast jag tror inte vi är ensamma om att inte damma varje vecka, fast egentligen skulle det väl behövas, tv:n är det enda som dammas varje vecka.. Skulle behöva ta tag i ugnen igen oxå...får se om jag orkar imorrn, annars får det bli en annan dag...sen nån dag inom närmsta tiden måste vi verkligen vaxa bilen oxå, men först å främst tvätta den, herre gu så den ser ut, först en massa pollen, å så regn på det å sen solsken, den ser rent ut sagt för j-lig ut..skäms för hur den ser ut...får bli på måndag eller nått sånt beroende på om eller hur Johan jobbar, går inte planera så mkt när man inte vet hur han jobbar, men från och med nästa söndag går han på schema oxå, det är skönt, kan ma planera tiden lite bättre, inget vi annars har vare bortskämda med..
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0