varmt

Det känns fruktansvärt varmt här nu...vet inte vad...är väl jag som är varm antar jag, för fönster å balkongdörr står öppen, å ute är det ju inte så jätte varmt, 19-20 grader eller så..eller jag vet egentligen inte, men det känns som nått sånt när vinden kommer in..Jagr har väl hållt igång för mkt eller nått sånt...bara den där tvätten kvar som ska sorteras...men får se om vi kan fixa det imorrn förmiddag så får Johan in sina kläder med, för gör jag det nu så måste ju jag stoppa in hans kläder i garderoben, för lägger jag dom på sängen så gör han det inte ikväll, utan då hamnar kläderna på soffan under natten å sen finns risken att de ligger kvar där, så ne, det får bli imorrn förmiddag, vi börjar båda först vid 15 tiden.
Rätt skönt att vi båda börjar ganska sent, då hinner vi äta tillsammans å så...sen jobbar jag till 9, å johan slutar först typ 20 över 1...hur ska jag kunna sova då? ja herre gu...han sitter där på bussen å kör alla dessa fulla ungdomar, för det lär det finnas många ute imorrn, oavsett väder, för imorrn tar de studenten här i stan..nåja, att jag inte kan sova fredagnatten är inte hela världen, för börjar först 13 på lördag, värre blir det på söndag när jag ska upp, Johan som jobbar till 20 över 2 då..å sen ska jag upp å börja 8...tur jag inte börjar 7 iaf...å att jag har kort dag, slutar 13 på söndag..men så kommer man ändå hem till ensamheten, för johan slutar först vid halv 12 tror jag på söndag med...haha..å jag tycker synd om mig själv för att jag inte får sova, är nog mer synd om Johan som ska sitta å köra den där skiten...nåja...Livet är så ibland..
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0