bakis??

Mår inge vidare alls...känner mig rikigt bakis, trött, ont i huvet, lätt illamående...bakis...ja hade jag drucke igår hade det ju kunnat vara det...me man blir väl inte bakis av att dricka cola antar jag... Sitter å kämpar för att inte somna...egentligen skulle det väl inget göra om jag sov nån timme eller så...men hård som jag är mot mig själv...eller dum som man är ska man kanske säga...Kanske skulle må jätte bra av en timmes sömn till..men tycker ju redan att jag har sovit tillräkligt, somna vod 11 igår å gick upp vid 8, 9 timmar, mer än så ska jag väl då inte behöva...jg är ju inget barn längre...
Tråkigt har jag oxå...orkar heller inte ta mig för ngt, tog disken förrut iaf...inte roligt om den står kvar när Johan kommer hem, kan ju synas att jag gjort ngt iaf...
Nu börjar ögonen klia oxå...å så kliar man, å så rinner de å då kliar dte ännu mer, så måste man klia ännu mer å till slut så kliar man så pass å ögonen är så våta så det låter som om ögonen är gjorda i gelé å att de kommer att ploppa u när som helst...åååå...vilken dag....
Ni får ursäkta detta klagande å tycka synd om mig själv inlägg...men har ju inte Johan här å klaga inför...så då fick det bli bloggen som får lida...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0