bananflugor

Ne, det blev inte sängen...Johan plocka fram sitt playstation..å jag blev kvar här...fast nu vet i 17, är himla trött.
Rubriken...ja...fått såna där bananflugor/blomflugor här inne, å jag blir tokig...de ska bara vara i ansiktet på mig, Johan däremot, han är befriad från de små otäckingarna...inte för att de är otäcka i sig, men jag vill fasen inte ha dom i ansiktet...vareviga jäkla kväll...morr....har hört att en liten skål med ättika gör att de försvinner, fast tycker ju att det luktar så illa å ha en sn ståendes..men kanske vore värt att ha det ändå...
Undrar hur mkt sömn det kommer att bli i natt...det blåser för fullt, vet inte om det snöar fortfarande dock, för mörkt att se nu..men det skulle inye förvåna mig...dte skulle ju komma sådär 1-2 dm snö...å så roligt...eller..verkligen inte...med denna blåst oxå kommer det i så fall vara stora driver på sin håll...gillas inte.
Ne, ska dra mig in till sängen nu så får jag se om Johan följer med.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0