det blev jag som bestämde

Jag fick bestämma film...nån med tvillingarna olsen, eller heter de så? Jo jag tror det iaf...Sån där film man bara kan sitta av lixom, helt ok film...till å med att Johan tycker det...då är det bra=)
Nu blir det lite vila från tv:n fram till halv 8 eller så där...sen är det tv:n hela kvällen tills vi inte orkar mer å somnar.
Så typiskt på torsdagar, då är verkligen alla program vi vill se..och självklart är det ju samtidigt...lustigt att det ska vara så...kunde ju vara mer utspritt över hela veckan kan man ju tycka..men sånt där får ju jag inte bestämma...
Var till Ö&B förrut...skulle köpa marsmallows till mmf:en som snart är dax att göra, då när vi gick mot bilen så träffa vi på mormor å morfar. Så stod å prata med dom lite...men så himla kallt det var ute...bara ett par grader vart..det har ju ändå vare ganska varmt sista dagarna...så helt plötsligt så känns ett par grader rikigt kallt....
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0