ej jobbet

Det blev ej jobbet... Fick ju äntligen tag på dom..men icke då...jaja...livet går vidare...sånt här som gör att man blir ännu mer taggad på att söka mer jobb...så nu har jag sutte här å först sökt en massa jobb från arbetsförmedlingens hemsida...5-6 st där, å sen sökt upp andra ställen, mest äldreboenden, sökt sommar och timvikariat. En har jag fått svar på via mail redan att hon tyckte ansökan lät mycket intressant men hon ville ha referens först och ville att jag skulle maila nått nummer till någon hon kunde ringa. Så klart skicka jag ju iväg det på en gång. Så nu är det ju bara att hoppas, annars finns det väl alltid nån möjlighet iaf att det blir ngt iaf...ja jag vet, timmar...men då blir det ju plugg till hösten förhoppningsvis, å det skadar ju inte...Är jag utbildad uska sen så är det ju mycket lättare att få jobb.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0