fest

Ikväll är det ordentligt livat i huset...fest på flera håll, en massa skrik, skratt å tjoande i trapphuset, grannarna över som klampa i golvet som aldrig förr...tur det inte är så att man ska upp tidigt imorrn för å jobba...Hoppas bara att Johan har det lugnt på bussen, så det inte blir en massa bråk å sånt där. Är trött, men ändå så pass orolig för Johan så än så länge lär jag inte kunna somna, dock håller jag mig säkert inte uppe i 3 timmar till, så lång tid tills han kommer hem, men har iaf lovat att väcka mig när han kommer hem. Det spelar mig ingen roll, somnar så lätt om ändå. Sover väl dock lite bättre när jag vet han är hemma och kommer å lägger sig brevid.=)
Har sett på "så som i himmelen" nu, gråter alltid i slutet, skulle vilja ha ett annat slut på filmen, samtidigt som det är ett bra slut, fast väldigt djup film det där...
Ska väl ta å kolla runt lite på internet, sen är det dax för mig att krypa ner under täcket, möjligt jag ändå inte somnar, men större chans då iaf, slår väl på tv:n så är det säkert inga problem...haha..sååååå lätt att somna framför tv:n, på nått lustigt sätt...
Imorrn sen blir det sovmorgon...=) Johan behöver ju sova, om han inte får upp för att kolla F1, fast tror inte han gör det...men iaf, då får ju jag me sova...=) skönt=)
Säger iaf God Natt till er.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0