God morgon

Har vare kallt ute inatt igen...först när jag va uppe en liten stund när Johan skulle åka så trodde jag det låg snö ute...men det var bara is på bilarna...
Inatt har jag inte sove bra alls...somnade några minuter typ när jag la mig på kudden, men sen börja jag svettas nå kopiöst, å så frysa,å så där höll det på att växla, samtidigt så snarka ju Johan fö fullt oxå...runt halv 2 eller nått sånt somna jag väl om igen...blä...jaja...så kan det vara ibland.
Får nog snart ta å ringa mina föräldrar, har inte fått nått svar på sms:et, å nu är mamma garanterat uppe, lite rädd att de inte kom hem igår ju...sån är jag, alltid orolig.
Ger henne en kvart till eller nått...
Kram

Kommentarer
Postat av: Ferhat

God morgon, sovit gott inatt?

2008-03-17 @ 07:41:29
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0