God morgon

Lördag redan då...Tiden går....Veckorna rullar på...
I natt ringde telefonen...3 signaler å sen las det på...jag typ han vakna, ta telefon i handen, kolla numret å sen sluta det ringa, kollade sen vem det var som ringde, då var det johans bror...men hallå...ringa till oss kvart över 11 på kvällen kan man inte göra längre, visst, förrut va Johan vaken den tiden, nu somnar han ofta tidigare än mig...han går ofta upp vid kvart i 4, det går inte ringa oss längre efter 9, tycker överhuvudtaget att man inte ringer nån efter den tiden, om det inte har hänt ngt då.
Idag vakna jag iaf lite tidigare än vanligt, somna ju tidigt igår å sovit bra, så har väl sovit mina timmar...är lixom pigg samtidigt som jag är trött, hur man nu ska förklara det...
Ska sen åka å träna med mamma å pappa, de kommer å hämtar upp mig vid 8:20 eller ngt senare, sne följer jag med dom hem och är lite social med farmor å hennes man som är hos mamma å pappa just nu, så blir kvar där tills Johan slutar å kommer å hämtar mig.
Ska se om Johan vill ha datorn ngt nu innan han ska åka, han börja lite senare idag 7:20, så rena sovmorgonen för honom...haha...
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Borde ta mig till att träna idag med;)

2008-03-29 @ 06:58:05
URL: http://carolineannamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0