hemska natt å hemska morgon

Gick sen å la mig i sängen, tror ni jag kunde somna ändå...nej nej, blev piggelin, så blev hela wallander, sen blir det lite klassisk musik, trodde jag skulle somna lättare då, men ne, va lit orolig för Johan, va ju så halt igår, så halvvaken tills han kom hem, så pratade vi lite, somnade några minuter sen kom Johan in å la sig, sne kunde jag inte sova mer, somna nån gång vid 3 halv 4...å sen upp halv 6...så är helt slut...
Å vad ser man när man går upp å tittar ut då...det snöar huuuuur mkt som helst å det har kommit ytterligare 1 dm snö...om inte ännu mer...hemska hemska väder.
Så, nu är man både trött å på dåligt humör och dessutom ska man jobba lång dag...så jäkla underbart.
Ha en bra dag.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Annsingen

God morgon! Ja visst vill man ha vår och sol och värme nu?

2008-03-25 @ 06:04:13
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0