inkassobrev

Posten kom..va i å för sig ett tag sen nu, men ändå...kollar kuverten..alla dessa räkningar så klart...usch..ser, jaha, hyra, telefon, ser ju på kuverten, tredje...inkasso...VAD F*N...det ska inte finnas möjlighet till det...ska precis till att slita upp kuvertet medans jag sitter å halvsvär åt Johan i mina tankar, förlåt gubben, ser då, precis innan jag slitit upp det, att det var ju inte till oss, dte har kommit fel, skulle in till grannen...Tänkte väl det, vi som alltid är så noga med räkningar å allt...
Fick lite panikänslor dock när jag såg det där kuvertet...tänk om det faktiskt hade vare te oss..att vi hade slarvat, eller att Johan hade gjort nå dumt, för jag vet ju att jag inget köpt iaf...då vet jag inte vad...hade blive skogstokig...men det slapp jag ju nu...bara glatt till å skicka in det till grannen istället=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0