intervju igen

De ringde precis från ett annat ställe jag sökt jobb på...fast detta är sommarjobb och som timmis, på ett servicehus och hemtjänst. Har egentligen inte varit så mkt för att söka hemtjänst förrut eftersom man ju har väldigt stort ansvar när man kommer själv till den gamla, man har inte kollegerna nära till hands som man har på ett boende osv, men kände när jag sökte detta att nu har jag nog tillräkligt med kött på benen för att klara av jobbet bra. Klart man kan klara jobbet utan erfarenhet oxå, men vården blir så mkt bättre om man känner sig säker i det man gör. Det bästa med detta är väl att dte ligger så nära oss...tar bara 10 min att gå dit...sånt skadar ju aldrig, kan man ju komma med korta varsel lätt å så... Så med dessa intervjuer nu borde det väl kunna bli lite mer jobb än som det är nu...=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0