ja jag vet

sista sa jag förrut...men måste få beklaga mig lite...Johan va trött å gick å la sig å hoppades på att jag skulle följa med å kolla på tv:n i sovrummet istället...mm, jag får se sa jag...men nu ligger han där inne å snarkar hur jäkla högt som helst...blir tokig...kul å göra honom sällskap, kolla på svensk film när han snarkar så jag kommer behöva ha högsta volym på...å andra sidan hör jag ju honom nu med...å ligger jag brevid så kan jag ju putta på honom...hum...jo...kanske skulle göra det ändå...
Men jag håller på rikigt på att bli tokig av allt snarkade...vad gör man...provade öronproppar ett tag...men det hjälpte inte alls...första nätterna...men sen var det som om han kom på att jag inte stördes av honom längre, så så fort de kom in i örornen, så tog han i ännu mer, så de gjorde ingen skillnad alls...han gö verkligen allt för att jag ska störas så mkt som möjligt...klart han inte gör det med flit...men jag blir så arg....
jaja....
God natt än en gång.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0