jobbig natt

Somnade i soffan igår...som vanligt...vaknade vid ett tiden, går å gör mig iårdning, borstar tänderna ovs..kommer inte i sovrummet å det lixom börjar svälla igen i halsen på mig...vad är nu detta då...hade ju inte ätit på jätte många timmar, så ngt sånt borde det ju inte vara...vilket fall var det bara börja ta medicin för att vidga...hjälpte inte alls, tablett mot allergi, hjälper inte...å så hela tiden tänka på at inte brusa upp, inte gråta, fastän det är det enda jag vill göra..gråta för fullt..men då skulle luften försvninna helt...var helt säker på at vi skulle få åka upp när det inte hade börjat ge med sig på 10 min...va som att andas genom ett sugrör typ...inte roligt alls...tillslut börja det så smått släppa så jag lägger mig ner, går bra, men vågar inte somna på en gång, sen kom det en omgång till...står inte ut...nu måste vi åka..men då hade Johan somnnat igen å ville inte väck honom, så låg kvar å hoppades på att det skulle bli bättre, till slut blev det helt bra. Äntligen kunde jag somna.
Så inte mkt sömn i natt...orolig sömn den som blev.
Nu blir det snabbfrukost å bloggläsning hinner jag inte idag, utan vi måste ut å tvätta av bilen...bloggläsning får jag hinna med senare.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0