magsjuka på g?

Undrar om det är magsjuka på g...så mkt som min mage låter just nu har den nog aldrig gjort...å mår ju dessutom lite illa..men vid magsjuka brukar det ju komma på en gång...brukar ju inte dras ut på detta sättet...men jag är berädd...vet aldrig om man måste springa...Får väl hoppas att det bara är nått knas i kroppen pga trötthet eller nått...
Ska egentligen skala potatis å så till maten sen..men vet inte om jag vågar mig på det..är det nått man absolut inte ska göra om det är magsjuka så är det ju att laga mat som nån annan sen ska äta...å tanken är väl att Johan ska kunna äta maten oxå...inte så bra om jag står å smittar ner den då...ska nog vara snäll å sprita av toan varje gång jag vare där oxå...bara ifall att lixom...dumt om jag skulle smitta ner, om det nu är ngt, när det är så lätt att bara sprita av..tar ju jätte lite tid men så effektivt...Så får vi väl se vad detta leder til..borde ju visa sig snart om det är ngt...
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

testa vitpepparkorn eller avslagen cola...
krya på dig!

2008-03-16 @ 14:09:01
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0