mardröm

Hade hoppats på att jag bara drömt mardröm om att bloggen var borta...men så var det ju inte...för i så fall drömmer jag fortfarande...det är väl bara att inse att det bara är till att gilla läget...
Kunde inte sluta läsa boken igår...så den blev färdigläst...fast låg vaken till 12, så jag är trött idag...får skylla mig själv..men vissa böker går ju inte sluta läsa...så är det ju bara.
Regnar gör det ute...myspys...eller verkligen inte, hoppas att det slutar tills Johan kommer hem, för då tänkte vi att vi skulle ta en långpromenad...men regnar det så blir det inte så, för jag har ingen lust at bli sjuk igen...förkylningar har jag haft tillräkligt av denna vintern...nu hoppas jag att dte börjar bli ett slut på det å att jag kan få vara frisk till nästa vinter...gärna frisk hela vinterna me så klart...men svårt att undvika då ju tyvärr...
Nu det vanliga, bloggläs å sen frukost.
Kram

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Skönt att höra det finns flera..

2008-03-13 @ 08:54:34
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0