muffins igen

Gör ännu mer muffins...ja så jag gör...fast kolamuffins denna gången.
Tar recepten från annsingen. Hon har en del recept på sin sida som låter himla gott...å varför inte prova på ngt nytt lixom=) alltid kul...
Nu blossar eksemet upp igen på händerna...eller egentligen är det inte eksem av det, för jag är ganska mjuk ändå o händerna, men så fort jag diskat så  blossar det upp, ser ut som eksem, fast under mjukheten i händerna lixom...svårt att förklara...ibland är jag väldigt torr oxå, det beror på hur jag skött mig å smörja händerna...å jag som aldrig behövt smörja händerna förr...alltid haft så mjuka...jaja...inte så mkt att göra åt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0