muffins

Det blev inte så mkt baka av...inget bakpulver kvar knappt...gjorde en sats muffins...så nu måste det verkligen köpas bakpulver...e ju sånt man bara måste ha hemma...sockret börja oxå ta slut...såna där varor som inte så ofta brukar behöva köpas...men nu är det ett måste...jag måste ju kunna baka om jag vill när jag sitter här hemma å har tråkigt....
Blir jobb en dag till denna veckan, på söndag, är ju alltid bra, jobbar mellan 8-13 då, så kort dag, me Johan slutar ganska tidigt då med, så då får vi ju äntligen träffas lite...blir ju inte så mkt av det med dom tiderna som Johan jobbar...men så är det...bara gilla läget. Men som sagt, söndag får vi nästan hela eftermiddagen tillsammans, han slutar då runt 20 över 2..så är ju inte så sent.=)
Nu ska jag bara sitta här å ta det lugnt. Öppnat balkongdörrn lite, skönt att få in frisk luft=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0