myggbet

Ja, jag vet...ett sista nu...fattar inte detta...ska inte mygg å sånt vara dött på vintern? Jag får alltid myggbet unde vintrarna, knappt några på sommarn, kanske 10 st på en hel sommar...vintrarna hinner jag till å med få fler på...Nu har jag 2 stora blaffer på armen...å de kliar så jag vet inte vad...lyckas alltid klia sönder å så får man ärr, såskorpor som man ju så klart måste pilla på, å så har man märken efter de jäkla betten i en månad, skulle man bara kunna låta bli dom vore de ju borta på ett par dagar..men även nu kliar jag som besatt...så avis på mamma som aldrig fått ett myggbet...orättvist...
Men frågan är bara som de jäkla myggen gömmer sig undan kylan å bara ger sig på mig, bara för att jäklas lixom...känns så...alltid varit så att jag fått e massa på vintern...onödiga äckliga insekter som kommer å tar mitt blod...usch...gillar dom inte...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0