nja

Tog å smakade på en sån där muffins...va nog inte rikigt ngt för mig...gick ju å äta, men inte så mkt mer än så..inget jag kommer göra om...men provar man inte så vet man ju inte. Alltid kul att prova nya saker ändå. =)
Skulle gärna baka mer...viljan finns, men inte orken...så kan det ju vara ibland...
Sitter å funderar lite på vad vi ska ha för kvällsmat ikväll, behöver ju inte vara ngt speciellt, men det ska ju för det vara något iaf..hum...får fundera vidare, troligtvis blir det väl som det brukar..jag kommer inte på ngt överhuvudtaget...haha...så typiskt mig det.
Båda frysarna fulla med mat men ändå omöljigt att komma på ngt...hur är det möjligt ens?
Ska väl kanske ändå gå å kolla iaf....=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0