om en vecka

Om en vecka får jag göra tårtan=) Ska ta å blanda ihop mmf:en i helgen nu tänkte jag...skönt att vara färdig med den...är fortfanade inte riktigt säkert på vad jag ska ha för fyllning i tårtan dock...hum...svårt det där...å så funderar jag lite på hur jag ska lyckas med äggformen..men det får gå...har ju en vecka kvar att fundera..vet heller inte rikigt hur många lager jag ska göra...åå...att det ska vara så svårt...Samtidigt så tycker jag ju att det är såååå roligt=)
Om en vecka är det påsk oxå...känns lustigt att den är så tidig i år..."påskäggen" till alla är iaf klara...så skönt när man förbereder sånt i förväg...man vet ju aldrig hur det ser ut sen, om man har tid osv, lika bra att passa på å göra saker medans man har tid.
Mamma har fortfarande inte ringt, naprapaten knäcker väl ordentligt denna gången...usch...inte avundsjuk precis...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0