onsdag morgon redan

Fattar inte...dagarna bara försvinner...redan onsdag lixom...dymmelonsdag-stavas? idag...minns man när man va mindre å gick å satte lappar på varandras ryggar..tänk så kul man hade på den tiden man var barn...å som imorrn, få gå runt å vara påskkärring, man längtar tillbaka till att vara barn fasen...
Blev inte halv 8 idag..mamma ringde vid 8 idag å väckte mig...jag som var säker på att jag hade ställt om klockan när Johan hade gått upp, så trodde att jag hade stängt av den i sömnen, nått som aldrig har hänt mig förrut...men så var det inte, hade inte ställt om klockan, missat det...jaja...så kan det vara, tur då att mamma ringde, hade väl sove bort hela dan annars...känns ju lite onödigt...vaknat vid 10 eller nått när Johan kommer hem...
Nu blir det iaf lite lugnt, börja tänka på mat å så där...sen blir det ju då jobbet. Ska bli skönt att få komma iväg å jobba...Träffa lite folk å så.=)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0