snart dax å laga mat

Måste börja med maten snart...Johan ska ju iväg snart igen, å så måste han åka lite tidigare, för måste prata om lönen..han fick för lite timmar å när han va inne förrut så var det rätt antal dagar sa Johan..men det är ju johan det, så det var bara för mig att skriva ner allt på ett lättläst papper som han kan visa för henne...ca 8½ timme som fattades...å det blir ju lite pengar..Så det ska han iaf in å prata med henne om innan han börjar...se vad jag ska hitta på sen..funderar på å ringa å fråga pappa om jag kan komma förbi så han å jag kan gå ut å gå, det är ju så himla fint väder. Kunde vara skönt att komma ut på en lite längre promenad då. Det vill säkert pappa. Men ska väl höra med honom först så han inte tänkt annat.
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0