snart

Johan kommer hem snart...härligt, slippa sitta ensam..det är ju sååå trist...alltid roligare att ha nån att prata med ju=)Men han slutar om ca 10 min nu, sen ska han bara på första bästa buss å komma hem...tro dock inte att jag har kommit på ngt vi ska äta än...hum...får bli nått som går att tidna snabbt tror jag iaf...för även om vi äter framåt kvällen, vid 6 tiden, så är det ju inte mer än 5 timmar kvar...åå...*suck* vad jobbigt detta är med mat...så svårt att komma på nått nytt att äta från dag till dag...skönt det vore vissa dagar om man bara kunde ta ett piller å var man mätt å fått i sig vad man behöver. Skulle vara himla tråkigt att bara ha det så, men dagar då man inte vet vad man ska ha, eller dagar då man känner att idag orkar jag verkligen inte laga mat...då kunde det vara bra med det där pillret...
Får väl bli nått med köttfärs eller så....Hörde att mamma å pappa skulle ha köttgryta...ddet är gott...har kött hemma till det, men det hinner ju inte tidna på långa vägar...imorrn kanske...=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0