Söndag

Då var det söndag igen. Ganska nyligen gått upp...känner mig inte rikigt 100% ig idag...men det är nog bara tröttheten, jätte trött...vet inte varför, har ju sovit bra å allt...jaja.
Johan är iaf iväg å jobbar, han gick upp vid 4 i morse/natt...Vakna med ett ryck när han börja riva efter kläder..haha...jaja...somna om för att sen vakna igen när han skulle gå, tur man har lätt för att somna om iaf..=)

Perelli vann igår iaf...det gör mig ingenting, för låten är jätte bra å hon är jätte bra på scen. Bara hoppas att den går vägen i övriga Europa sen oxå, men det är sånt man aldrig vet.

Ne, som vanligt på minna mornar blir det nu bloggläs å sen frukost, frukost äter jag efter bara för att jag måste vakna till lite innan jag börjar känna mig hungrig, äter jag på en gång mår jag lätt illa.
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0