spela sönder

Radio kan verkligen konsten av at spela sönder låtar...de enda som spelas nu är ju typ alla melodifestival låtar..tycker det är trist att man nu för tiden alltid ska spela sönder låtarna så man är trött på dom efter en månad redan...Så var det inte förr, när man var yngre, är ju ändå inte så himlars många år sen...men iaf...man satt å väntade på en låt som man ville spela in, på bandspelaren...det kunde gå dagar innan man hörde låten som man ville ha...å självklart så var ju halva låten då full med prat å reklam, men det sket man i, var så härligt när äntligen låten spelades..önskar faktiskt att dte vore så fortfarande...hur många låtar från 2000 talet kommer fortfarande spelas om 30 år? ingen...för alla hatar dessa låtar då...men låtar från 60, 70, 80 å 90 talet, de spelas en del nu och är lika bra nu som de var då...verkligen synd att de spelas sönder.

Nu kommer snart Johan hem...han hade visst inte haft det så kul å köra idag...i all denna snö å halka...han hade slirat runt lite...svårt att komma ut från hållplatser som ingen tidigare kört i osv...så är det...det ingår ju i jobbet för honom...köra i alla väder. Skulle tro att han är ganska trött nu när han kommer hem iaf...lång dag som dessutom vare en dag att koncentrera sig precis hela tiden, inte avis för 5 öre. Jo, avis på att han jobbar, men inte avis på att han fått köra hela dagen...själv avskyr jag att köra i sånt här väder, klart, jag gör det ju om jag måste, men ger mig ju inte ut i onödan om man säger så....
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0