vattnet?

Börjar fundera...är det kanske inte diskmedlet som är problemet när det blossar upp på händerna...är det kanske vattnet..nu var jag bara i vattnet för att skölja å det blossa upp för fullt igen, kilar å gör samtidigt ont...undrar om det blive ngt i vattnet...kanske inte alls är duschcreamen som jag inte tål alla gånger det har blossat upp på kroppen, kanske det är vattnet...detta måste nästan undersökas..lägga mig i badet, bara vatten, inget annat, blossar det upp då, då borde det ju vara vattnet...eller vad vet jag...kanske bara blossade upp nu för att jag retade händerna...jobbigt är det iaf, den saken är säker...syns ju så tydligt när det är på händerna oxå, sprita händerna på jobbet är hemskt när man är sån här, då svider det rejält, dessutom torkar det ju ut händerna ännu mer, så på jobbet är det handkräm måååånga gånger om dagen som gäller, är väl lite slarvigare hemma..fy på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0