å solen då?

Det var den solen det...nu är det molnigt istället...jaja...spelar mig ju inte jätte stor roll eftersom jag ändå ska jobba...men är ju allitd trevligare med sol, dessutom kunde det väl vara skönt för alla som är lediga idag, är äl en del som är det nu när det är klämdag. Långhelg för många. En annan har ju dock fel yrke för sånt...
Måste jag gå hemifrån om ca 2½ timme, ska hinna fixa mat innan dess oxå, men dte löser sig. Tänkte komma ca ½ timme tidigare till jobbet, känns ganska lagom. Så tidig vill jag ju inte vara i vanliga fall, men idag känns det som om det kan behövas lixom.
Så den här dagen är snart över då...tiden går så fort nä man är hemma, och den kommer säkert gå jätte fort på jobbet med, brukr ju vara så när man ska göra ngt nytt, då bara försvinner tiden...så den här helgen kommer säkert gå jätte fort=) lycka, sen är jag ledig på måndag=) får väl se hur johan jobbar då, om han får jobb. Säkeligen så jobbar han hela dagen, vi brukar ju inte få va lediga så mkt tillsammans, vi får va glada att vi va lediga igår hela dagen. Men vår tid den kommer väl den med, då vi får ha lediga dagar tillsammans. semester tillsammans å allt sånt där...det längtar man till...
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0