arg på tvättstugan

Så arg man blir när tvättmaskinerna inte funkar...slängde in tvätten å ena maskinen lixom å den tar in vatten men sen händer inget mer...vi satt där i ca 10 min å inget hände, inga lampor eller nått lyste, tack å lov funkade den extra tömningen, så det var bara att tömma den på vatten å vänta tills nästa maskin var klar för att slänga in tvätten där istället då... Men det är ju så typiskt...jaja, den är felanmäld och en lapp pryder den att den är trasig...
Då är klockan snart 8...då ska vi se på glasklart, sen såg jag att eurovision song contest håller på enda till 12 typ..kommer aldrig hålla mig vaken...inte en chans när det gäller mig...jaja...får läsa vem som vann å så där imorrn istället.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0