blir så bra

Då är man hemma...är ju allitd skönt, är trött...Fast måste säga att det kommer bli jätte bra att jobba på ålderdomshem istället för demensboende...bra mkt lugnare, dock lite mer ensamarbete...men men...kul att göra ngt nytt måste jag säga. Trött är jag ju dock fortfarande, piggnade till när jag kom till jobbet, men nu är jag där igen, fast blir ju mkt nya intryck å så där, så inte lustigt att man är trött. Sovmorgon imorrn me ju, börjar först 13, sista kvällen denna helgen...känns som helgen kommer gå super fort, skönt att slippa de där långa dagarna, slippa vara på jobbet från morgon till kväll...
Säger God Natt till er nu.
Kram

Kommentarer
Postat av: Klara

hoppas du har haft en grym dag. gågärna in på min blogg och svara på vem som bär upp den bäst :)

2008-05-02 @ 21:59:18
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0