cupcakes igen

Ska hem te mamma å pappa en stund idag å eftersom syster fått jobb å allt tänkte jag när jag vakna..en tårta..men att stå å baka tårtbotten å allt..nje...så började mig på att göra coca cola cc, dock så blev själva muffinsen urdålig, gjorde väl nått fel, tyckte att jag följe receptet, men tydligen inte..så tog fram såna som jag fryst in sedan innan å gjorde coca cola frosting, fast den smakar mest bara sött å kakao..men skit samma...de ser fina ut å johan va tvungen att smaka en så det fick han göra...smakade en liten bit å det blev rätt gott tillsammans faktiskt=)
Bild kommer senare eftersom batterierna i kameran tog slut..
Ne, ska väl börja göra mig iårdning för att sen bege mig.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0