drar mig nu

Nu måste jag gå till bussen om ca 15 min...idag känns det inte alls tungt att gå till jobbet, skönt att känna så..va ett tag sen.
Nu har jag iaf ätit, kycklinggryta å ris...fast skar upp tummen när jag skulle öppna cream fraich burken...ajaj...blod blod...men men...det går över. Brukar ju inte känns mtk mer än nån dag...dock kommer det kännas bra mkt när jag spritar händerna på jobbet...men rent blir det iaf, man får tänka så.
Annars har jag inte hunne med så mkt denna förmiddag, sytt dit en knapp på jobbnyxorna som for igår. Blivit rädd för en äckel bärfis oxå...den satt å kollade på mig imorrse när jag vakna...satt på mina kläder...blä....så fick bli andra kläder, de där vill ju jag inte ha på mig...hu...ryser...smög mig försiktigt ut ur rummet å stängde dörren..inte ska han få jaga mig...nej nej...,men sen va jag tvungen att gå in i sovrummet ändå, kollade då om den satt kvar, å det gjorde den ju så klart inte...så vet i fasen hur jag ska kunna sova där inne i natt sen...kommer tvinga johan söka igenom varje vrå tills han hittat den å dödat den...
Nu måste jag göra mig klar å gå.
Ha det bra.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0