fixad

Då var jag klar...ska bara typ borsta tänderna innan jag går. Känns lite lustigt att inte packa med sig jobbkläder...å inte ha på sig dom på en gång...men nu är det attendos egna arbetskläder som gäller, så får inte använda de gamla nå mer...så man får hoppas att mina kläder finns på jobbet nuu, vi fick beställa kläder...fast som vikarie fick man inte mkt...1 par byxor, 2 t-shirt å 1 förkläde...kommer inte räcka långt...när ska man hinna tvätta? en t-shirt man man väl alltid slänga in i en maskin på jobbet, men byxorna, man måste ju ha ngt på sig...så dom får väl tvättas 1 gång i veckan eller så...jätte bra...får ju inte tag på tvättstugan oftare här...får passa påå tvätta dom om jag ä hos mamma å pappa tror jag...brukar ju vara dr ibland, fast blir väl kanske mindre nu, när jag jobbar mest hela tiden...men men, det får lösa sig...får väl fråga om man får jobba i jeans oxå...hoppas kan man ju...för jobbyxorna ska vara i mörkblått..det visar sig helt enkelt...
Börjar bli lite smått nervös nu...herre gu, ska ju ha hand om 9 gamla som jag inte vet vad de heter eller hur de ser ut, ska ge rätt medicin till rätt person...ojoj...löser sig, är ju ålderdomshem nu, så kan ju fråga dom om namn å så iaf, nått som är svårare på demensboende... Det är ju bara det att nu ska man jobba ensam...ojoj...e egentligen ganska illa, hur bra vård ger det lixom...tur man är van, vet ju alla rutiner runt omkring i huset iaf.
Ha en bra eftermiddag å kväll alla.
Kanske skriver ikväll hur det gått...annars sitter jag här imorrn igen.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0