fredag morron=)

Då var det äntligen fredag=) Börjar om ett tag så ska snart åka, men ett litet inlägg ska jag nog hinna med=)
Känner mig sååå trött idag, klockan ställdes om en himla massa gånger, men nu är jag iaf uppe, bara jobb idag, sen ledig 3 dagar, det känns helt toppen, å framför allt då att vi åker på söndag, så kul det ska bli att komma iväg, bara hoppas att vädret är bra, kan väl iaf vara som det var igår, fast gärna utan den blåsten, vad kan det varit igår, 15-17 grader eller nått sånt, men just i solen var det rikigt rikigt varmt å skönt. Hade ju gärna haft sån där värme som det var för ett par veckor sedan, men 25 grader varmt, det hade inte vare fel..men men, bara det är soligt iaf, man vill ju helst inte ha regn....
Idag efter jobbet blir det frissan, se hur mkt hår de får klippa bort...blir nog nästan 1 dm...så jäkla slitet som mitt hår är...får inte klippa mig kort dock, det har Johan förbjudit...ungefär som om han har ngt att säga till om som rakar sitt huve...jaja...vill vikket fall inte ha kort, vill kunna slänga upp det i en toffs å så där...jobbet kräver ju lite det oxå...
Nehe, ha en bra dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0