frissa bokad

Nu har jag bokat tid hos frissan, va så länge sen jag var hos frissan...kommer skämmas över att visa upp mitt slitna hår..men men, de kommer ha lätt att göra en förbättring iaf...haha...klockan 16:15 sätter jag mig i stolen...efter kommer jag att vara 370 kroner fattigare, jäkla dyrt det är att gå till frissan nu för tiden...men men...så är det. Ska bli härligt att bli av med allt slitet iaf, kanske få lite ny frisyr...eller iaf så kommer håret behöva bli bra mkt kortare...nu har man iaf typ ngt att göra hela tiden...imorrn till en arbetskamrat/vän efter jobbet, fredag frissan, lördag färga håret, köpa morsdag presenter, tvätta, packa osv, söndag åka iväg, måndag är vi iväg, kommer dock hem då.
Kommer bli en riktigt bra fortsatt vecka=) Ikväll jobba då...jobbar ju torsdag å fredag med, men dagarna brukar gå så smidigt när man ska göra ngt roligt efter.=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0