gå snart då

Om nån timme ca är det dax att gå till bussen..känns lite lustigt att ta bussen är bilen står hemma...men det spar ju så mkt bensinpengar på att den står hemma, så kan lika gärna ta bussen, värsta är ju att jag måste gå så tidigt..men men, så är det..ibland kan det ju till å med vara ganska skönt att åka buss oxå, slippa tänka lixom...
Mina ögon rinner för fullt just nu...å känner mig jätte torr i ena ögat, nåja, går väl över...men obehagligt är det för det.
Idag kommer det finnas på jobbet att göra...måste ta igen en grej som jag skulle gjort i lördags...lagom kul å få extra mkt jobb...men så är det...sånt som blir extra jobbigt med att bli sjuk, man får mer att göra sen... Jaja, tur det oftast är relativt lugnt, bara jag får vara på min avdelning, annars kan jag ju inte göra den där grejen...det vore inte så bra...men det får väl lösa sig.
Jaha..nu börjar det regna oxå...hoppas att det slutar tills jag ska gå...men med min otur så blir det väl ösregn...Paraplyt lär få följa med iaf...
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0