god morgon

Fanns ingen ork till att skriva mer igår kväll...
Vi somnade i ganska ok tid, började se 13 snart 30, men bara efter en liten stund så sa vi tt det nog va dax att sova, johan som skulle upp vid halv 4 å jag halv 5...inte vnligt för mig att gå upp så här tidigt, men börjar 6:45, måste gå hemifrån halv 6, å jag vill gärna ha lite tid uppe så man piggnar till liiiite grann iaf...Idag har jag lång dag, går enda till 15:45...jobbigt jobbigt...tur jag inte har så många såna pass...jaha tänker ni, 9 timmar 45 minters rast på det...blir ju bara 8 timmar å 15 min...jo visserligen, men det är mkt som händer unde den tiden, är ju nästan hela tiden som de gamla är uppe...jaja...bara stå ut...får väl vara trött helt enkelt, inte mer med det lixom.
Kallt idag..4 grader nu på morronen bara, å det ska bli regn idag säger de, fast det ser det inte ut som just nu, för det är blå himlel å sol..vi får väl se hur det blir framåt eftermiddan.
Nu ska jag bara slöa en stund innan jag går. Idag stuntar jag i smink...orka..nej nej...
Hörs ikväll sen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0